Over de helpdocumentatie

Testersuite werkt zeer intuïtief omdat er veel zorg wordt besteedt aan de gebruiksvriendelijkheid. Toch kan er behoefte ontstaan aan extra uitleg over de algehele werking of specifieke onderdelen van Testersuite. Deze help documentatie komt tegemoet aan deze behoefte en geeft inzicht in:

  • De algemene gedachtegang achter Testersuite (het concept);
  • De opbouw en de modules van Testersuite;
  • De werking van de functionaliteit binnen de Testersuite modules;
  • De algemene werking van functies als navigeren, sorteren, zoeken etcetera.

Op meerdere plaatsen binnen de help documentatie vind je extra achtergrondinformatie of uitleg over gebruikte termen. Deze plaatsen zijn te herkennen aan een informatie symbool: Uitleg icoon

Soms bevat de help documentatie informatie waar we extra de aandacht op willen vestigen of voor willen waarschuwen. Deze informatie is te herkennen aan het volgende symbool: Icoon - Let op!

Context help in Testersuite
In aanvulling op deze help documentatie wordt binnen de Testersuite applicatie op meerdere plaatsen uitleg gegeven over specifieke functies en velden. Deze plaatsen zijn te herkennen aan een Help tooltip icoon. Wanneer de muiscursor op dit icoon wordt geplaatst dan wordt de uitleg getoond die hoort bij het onderdeel waar je je bevindt.

Ondersteuning door de Testersuite beheerder
Wanneer je na het raadplegen van de help documentatie nog vragen hebt dan kun je terecht bij de Testersuite beheerder(s) binnen jouw organisatie. Hij of zij is ook het eerste aanspreekpunt voor:

  • het aanmaken van nieuwe Testersuite gebruikers of het aanpassen van de rechten van bestaande gebruikers;
  • het configureren van de Testersuite applicatie. Bijvoorbeeld het aanpassen of aanmaken van invoervelden;
  • vragen met betrekking tot de inrichting en het gebruik van Testersuite binnen de organisatie;
  • foutmeldingen of storingen met betrekking tot de Testersuite applicatie.

Wanneer je niet weet wie de Testersuite beheerder is binnen jouw organisatie dan adviseren we om dit na te vragen bij de IT afdeling binnen jouw organisatie.