Support en ondersteuning

Bij vragen of problemen kunt u contact opnemen met de Testersuite beheerder binnen uw organisatie. De Testersuite beheerder kan zonodig uw vraag of probleem via de mail aanmelden bij de helpdesk van Testersuite B.V. (support@testersuite.nl). Voor een snelle afhandeling is het van belang dat de volgende template wordt gebruikt voor het indienen van een melding:


Organisatie: naam van de organisatie die gebruik maakt van Testersuite
Contactpersoon: de persoon die de vraag of het probleem heeft gemeld
Telefoonnummer: het nummer waarop de contactpersoon tijdens kantooruren te bereiken is
Prioriteit:
Urgent = Testproces stagneert, er is geen work-around, direct oplossen
Hoog = Testproces stagneert, er is een work-around, zo snel mogelijk oplossen
Midden = Testproces stagneert niet, oplossen op middellange termijn
Laag = Testproces stagneert niet, oplossen op lange termijn
Melding: Duidelijke omschrijving van uw vraag/probleem (denk aan: uitgevoerde stappen, gebruikte data, verwacht resultaat, werkelijk resultaat etc.)

Voeg bij voorkeur screenshot(s) toe om een foutmelding of probleem te verduidelijken.


Alleen vragen/problemen die door uw Testersuite beheerder zijn aangemeld worden in behandeling genomen door de helpdesk.

Wanneer u niet weet wie uw Testersuite beheerder is dan kunt u dit navragen bij de IT afdeling binnen uw organisatie.